دانلود فایل بررسی نحوه حسابدارای در شهرداری ها

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رشته حسابداری (آموزش_و_پژوهش)

دانلود پایان نامه بررسی نحوه حسابدارای در شهرداری ها
رشته حسابداری
این پایان نامه با فرمت word بوده و قابل ویرایش است و همچنین آماده پرینت و و ارائه به عنوان پروژه پایانی میباشد

قسمتی از متن و فهرست کلی:


در این مطلب یک عدد پایان نامه رشته حسابداری برای دانشجویان رشته حسابداری و حسابداری بازرگانی  آماده کردم . این پایان نامه با فرمت ورد تایپ شده و دارای فهرست مطالب میباشد. پایان نامه رو دانلود کنید و پس از وارد نمودن مشخصات خودتون داخل آن چاپ نموده و به استاد محترمتون تحویل بدهید . با این کار کلی تو وقت و هزینه صرفه جویی کردید. لطفا قبل از دانلود فهرست مطالب رو مطالعه نمایید.

فرمت فایل پایان نامه : ورد doc.
تعداد صفحات پایان نامه : ۵۶ صفحه
حجم فایل پایان نامه : ۱۹۵ کیلو بایت


مقدمه:
مدير امور مالي كه طبق مادة ۷۹ قانون شهرداري در معيت شهردار ذيحساب شهرداري مي باشد بر كلية واحد ها و شعبة مالي رياست نظارت خواهد داشت و شهردار مجاز به تعيين يا تغيير او بدون موافقت انجمن شهر نخواهد بود .
در شهرداريهاي كوچك و متوسط ممكن است به ذيحساب مذكور كه كلية كارهاي مالي را رؤسا و يا به كمك تعدادي كارمند انجام مي دهد عنوان رئيس حسابداري اطلاق شود .
وظائف مسئول امور مالي كه در معيت شهردار ذيحساب ميباشد به طور معمول در شهرداريهاي متوسط و بزرگ به قرار زير است :
الف ـ تهيه برنامه عمليات مالي و هماهنگ ساختن عمليات مذكور .
ب ـ تهيه گزارشهاي مالي و ترازنامه و تفريغ بودجه سالانه و بررسي و تأييد آنها .
ج ـ بررسي و كنترل كيفيت اجراي بودجه .
د ـ راهنمائي كاركنان مالي در اجراي مقررات و دستورالعملهاي مربوطه .
شركت در جلسات مناقصه و مزايده و هيأت عالي معاملات و انجام ساير تـكاليفي كه طبق آئين نـامة معاملات شهرداري بـعهدة مدير امـور مـالي
محول است .
بررسي قراردادها از نظر انطباق آن با اصول و موازين حقوق مالي .
امضاي چكها و اسناد پرداخت بعنوان يكي از امضاء كنندگان مجاز طبق مادة۷۹ قانون شهرداري .
امضاي مكاتبات مربوط به امور مالي در حدود مقررات مربوط .
اعمال اختياراتي كه از طرف شهردار در عقد قراردادها و ايجاد تعهد يا تشخيص يا صدور حواله به عهدة او محول مي شود .
تماس با سازمانها و اشخاص خارج از شهرداري و پيمانكاران و مذاكره با آنها در امور مالي و معاملات شهرداري .
در شهرداريهاي بزرگ ممكن است به تناسب حجم كارهاي مالي بتعداد مورد لزوم حسابدار و كارمند در دفتر مدير امور مالي براي همكاري و كمك به او گمارده شود .

بخش اول :
سازمان مالي شهرداري ها

۱ـ بودجه و اعتبارات
وظايف مسئول بودجه و اعتبارات شهرداري يا واحد سازماني مربوط كه عهده دار اين وظيفه مي باشد بترتيبي است كه در دستورالعمل بودجة شهرداري مقرر شده است …

 
فهرست مطالب

مقدمه:  ۵

بخش اول : سازمان مالي شهرداري ها      ۷

۱ـ بودجه و اعتبارات     ۸

۲ـ درآمد         ۸

۳ ـ حسابداري   ۹

۴ ـ خزانه        ۱۰

۵ ـ تداركات يا كارپردازي         ۱۱

۶ ـ حسابرسي داخلي    ۱۲

۷ ـ اموال        ۱۲

۸ ـ شعب و تعداد كاركنان امور مالي      ۱۲

بخش دوم : سرفصل حسابهاي دفتر كل و دفتر معين       ۱۳

اسناد دريافتي   ۱۵

بستانكاران        ۱۶

حسابهاي انتظامي دارايي هاي ثابت        ۱۶

دفتر معين درآمد         ۱۷

دفتر معين هزينه         ۱۸

بخش سوم : حسابداري اموال     ۲۱

ادارة امور اموال شهرداري          ۲۲

ثبت اموال در دفاتر       ۲۳

تهية گزارش سالانة اموال و ثبت آنها در دفاتر      ۲۴

استهلاك اموال  ۲۵

بخش چهارم : سازمان و طرز گردش كار حسابرسي در شهرداريها   ۲۶

۱ـ انتخاب مدير مالي يا رئيس حسابداري :         ۲۷

۲ ـ انتخاب حسابرس داخلي :    ۲۷

۳ـ تشكيل گروه حسابداران متخصص :    ۲۷

۴ـ واحد حسابرسي شهرداريها در وزارت كشور :   ۲۸

بخش پنجم : حسابرسي داخلي   ۲۹

برنامة حسابرسي ۳۱

پرسشنامة حسابرسي :    ۳۲

در مورد اموال و ماشين آلات :    ۳۲

در موارد اوراق بهادار وساير سرمايه گذاريها :        ۳۳

در مورد وجوه نقدي و حساب جاري :      ۳۴

در مورد حسابهاي دريافتي ( بدهكاران ) و اسناد دريافتي :  ۳۵

در مورد موجوديها :       ۳۶

درمورد خريدها : ۳۷

در مورد پيش پرداخت بيمه :     ۳۸

در مورد حسابهاي پرداختي ( بستانكاران ) ۳۹

در مورد درآمد ها :       ۴۰

درمورد حقوق و دستمزد :         ۴۰

در مورد هزينه ها :       ۴۲

بخش ششم : برنامه و فعاليتها     ۴۳

طبقه بندي درامد شهرداري ها و شمارة قرارداري آنها :     ۴۴

لزوم رعايت فهرستهاي طبقه بندي و شماره هاي قراردادي آنها :    ۴۵

مبنا قرار دادن برنامه در تنظيم بودجه     ۴۶

حقوق   ۴۷

طريقه پرداخت مساعده : ۴۹

اضافه كار :       ۴۹

محدوديتهاي تراز عمليات          ۵۰

مراحل كشف اشتباهات : ۵۱

چگونگي اصلاح اشتباهات در دفاتر         ۵۱

عمليات حسابداري پرداخت حقوق بازنشستگان و موظفين  ۵۲

نحوه پرداخت    ۵۲

عمليات حسابداري سپرده ها (حسابهاي مستقل براي وجوه سپرده) ۵۳

عمليات حسابداري بانك و تهيه صورت مغايرت بانكي       ۵۴

صورت مغايرت بانكي :    ۵۵

تعريف صورت مغايرت :  ۵۶

قیمت : ۱۵۰۰۰ تومان
دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رشته حسابداری (آموزش_و_پژوهش)

تعداد مشاهده: 5524 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 56

حجم فایل:195 کیلوبایت

 قیمت: 55,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل