بررسی مباني فلسفي و نظري ارزشيابي توصيفي

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رشته علوم تربیتی (آموزش_و_پژوهش)

دانلود مقاله بررسی مباني فلسفي و نظري ارزشيابي توصيفي
این فایل با فرمت word بوده و قابل ویرایش است و همچنین آماده پرینت و ارائه می باشد
فهرست بندي شده و مرتب

قسمتی از متن و فهرست کلی:

چكيده
آموزش و پرورش در مسير حرکت رو به رشد خود از مکاتب مختلفي متاثر شده است و عمدتاً به يک جنبه از وجود متعدد انسان توجه کرده و کمتر از نظام مندي کلي برخوردار بوده است. توجه افراطي به جسم، تعليم و تربيت به عنوان آمادگي، تعليم و تربيت به عنوان شکوفا کردن استعداد و تربيت به عنوان پرورش يا تشکيل ذهن، توجه و تکرار به گذشته، عمده کردن محيط آنچنان که در مکاتب رفتارگرايان مطرح است، مصاديق ...

فهرست مطالب
مباني فلسفي و نظري ارزشيابي توصيفي
الف) رفتار گرايي(نتيجه مدار)
ب) شناخت گرايي ( فرايند مدار)
نظريه ساخت و ساز گرايي، جديدترين نظريه فرآيند گرايي
رويكرد انسان گرايي
ارزشيابي توصيفي چيست؟
ويژگي هاي ارزشيابي توصيفي
محورهاي ارزشيابي توصيفي
اهداف اساسي ارزشيابي توصيفي
ابزار هاي ارزشيابي توصيفي
محاسن ارزشيابي توصيفي
نقد ارزشيابي توصيفي در ايران
منابع

دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رشته علوم تربیتی (آموزش_و_پژوهش)

تعداد مشاهده: 3665 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: Doc

تعداد صفحات: 16

حجم فایل:86 کیلوبایت

 قیمت: 25,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل