دانلود کتاب تئوری و مسائل اقتصاد خرد سالواتوره ترجمه سبحانی

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رشته اقتصاد (آموزش_و_پژوهش)

دانلود کتاب تئوری و مسائل اقتصاد خرد.

مولف: دومینیک سالواتوره

ترجمه: حسن سبحانی

فرمت: PDF پی دی اف - قابل استفاده در لپ تاپ و موبایل و ...

تعداد صفحات: 530 - کامل

کیفیت: بسیار عالی

دانلود نمونه

توضیحات و فهرست

کتاب تئوری و مسائل اقتصاد خرد سالواتوره؛ رفتار اقتصادی واحدهای تصمیم گیر انفرادی – نظیر مصرف کنندگان، صاحبان منابع و بنگاه های تجاری – را در یک اقتصاد آزاد مورد مطالعه قرار می دهد. هم چنین تئوری اقتصاد خرد جریان منابع اقتصادی از صاحبان منابع به بنگاه های تجاری، کاربردهای خاص ناشی از جریان این منابع و چگونگی تعیین قیمت های این منابع را بررسی می کند.

اقتصاد خرد شاخه‌ای از علم اقتصاد است که به الگوی عرضه و تقاضا برای کالاها و خدمات و هم چنین تعیین قیمت خروجی در بازار های خاص می‌پردازد و به طور معمول در بازارهایی که در آن کالاها در حال خرید و فروش هستند کاربرد دارد . یکی از اهداف اقتصاد خرد بررسی موارد شکست بازار می باشد و تئوری‌ هایی را برای داشتن یک بازار رقابتی شرح می‌دهد.

منابع اقتصادی نیز نمونه های متنوعی از کار، سرمایه، زمین و کارآفرینی می باشند که در تولید کالاها و خدمات به کار گرفته می شوند. بنابراین تئوری اقتصاد خرد یا تئوری قیمت، جریان کالاها و خدمات را از بنگاه های تجاری به خانوارها، ترکیب این جریان و چگونگی تعیین قیمت های کالاها و خدمات مربوطه را مورد مطالعه قرار می دهد. کتاب “تئوری و مسائل اقتصاد خرد” تألیف سالواتوره و ترجمه‌ی حسن سبحانی علاوه بر زبان فارسی به زبان های مختلف سراسر دنیا ترجمه شده و مورد استقبال گسترده دانشجویان رشته های ذیربط در دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد قرار گرفته است.

این کتاب یک دوره کامل تئوری اقتصاد خرد را در سطح ((میانه)) و به شیوه ای بدیع و بالحاظ ظرایف آموزشی به خوانندگان خود ارائه می تماید و کتاب درسی بسیلر راهگشایی در ((اقتصاد خرد)) محسوب می شود. ترجمه این کتاب بر اساس آخرین تجدید نظرها و اصلاحات و افزونی هایی است که، توسط نویسنده در چهارمین مرحله انتشار کتاب در سال 2006، صورت گرفته و اینک تقدیم خوانندگان فارسی زبان می شود.
کتاب شامل 15 فصل با عناوین زیر می باشد:
فصل1: مقدمه

فصل2: تقاضا، عرضه و تعادل

فصل3: اندازه گیری کشش

فصل4: تئوری تقاضای مصرف کننده

فصل5: عناوین پیشرفته

فصل6: تئوری تولید

فصل7: هزینه های تولید

فصل8: قیمت و محصول

فصل9: قیمت و محصول در شرایط

فصل10: قیمت و محصول

فصل11: عناوین اخیر و پیشرفته

فصل12: تئوری بازی ها و ...

فصل13: قیمت گذاری نهاده و اشتغال

فصل14: تعادل عمومی و اقتصاد رفاه

فصل15: اقتصاد اطلاعات

امتحان پایان ترم

نمایه

دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رشته اقتصاد (آموزش_و_پژوهش)

تعداد مشاهده: 2644 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:

فرمت فایل اصلی: pdf

حجم فایل:188,188 کیلوبایت

 قیمت: 25,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل