تحقیق تاریخچه ایجاد مدیریت رسانه، تعریف و علل و اهمیت تلفیق دو عامل مدیریت و رسانه
دسته بندي :
کالاهای دیجیتال »
رشته علوم اجتماعی (آموزش_و_پژوهش)
دانلود تحقیق تاریخچه ایجاد مدیریت رسانه، تعریف و علل و اهمیت تلفیق دو عامل مدیریت و رسانه در زندگی دنیای امروز و بررسی تاثیرات مثبت یا منفی رسانهها بر ارتقاء همبستگی خانوادهها ۲۴ ص فرمت word
پومان : پودمان مدیریت خانواده (در عصر حاضر)
درس : مدیریت رسانه در خانواده
فهرست مطالب
مقدمه 3
تعریف رسانه 3
انواع رسانه 4
مدیریت رسانه ای 5
تاريخچه رسانه در ايران 5
تأثیرات کلی رسانهها 12
تأثیر رسانهها بر خانواده 14
نتیجه 20
یک پیشنهاد 21
منابع 24