چطور بین زندگی شخصی و کاری‌ تعادل برقرار کنیم؟ (تا بدون خستگی به اهداف‌مان برسیم)

دسته بندي : 🔺ترجمه و تحقیق » رشته روانشناسی و مشاوره (مقالات_و_تحقیقات)

اکثر مردم به خاطر عدم تعادل بین کار و زندگی شکست میخورند...

در روزگار گذشته شغل‌ها ساعت مشخصی داشتند، مردم زمانی در روز در مغازه یا ادارات را کار می‌کردند و بعد از آن به خانه برمی‌گشتند، سرعت زندگی‌ها بسیار پایین بود و همه‌چیز سرجای خود قرار داشت.

اما کم کم با پیشرفت تکنولوژی و البته چند برابر شدن طمع انسان، فکر ما بیشتر و بیشتر به دنبال توسعه‌ی کسب‌و‌کار است و دائما زمان لذت بردن از زندگی را کوتاه و کوتاه‌تر کرده است…

در همین مسیر شغل‌های جدیدی به وجود آمدند که ۲۴ ساعته فعال هستند، و به‌طبع آن کارمندان و مدیران ۲۴ ساعته نیز به وجود آمدند تا بتوانند منافع بیشتری برای شرکت خود کسب کنند.

از طرفی رقابت شدیدی بین کارمندان برای پیشرفت، درون شرکت‌ها وگرفتن پست‌های بهتر به وجود آمده و کار به جایی رسیده است که امروزه اولویت اول مردم کار آنها شده است.

این مسئله به خودی خود ایرادی ندارد، اما مشکلات، زمانی رخ می‌دهد که حجم بالای کار باعث می‌شود تا مرز بین کار و زندگی شخصی بشکند و اصطلاحا مردها کار را با خود به منزل بیاورند.

همین امر سبب بی‌توجهی به افراد دیگر خانواده می‌شود و سبب به وجود آمدن مشکلات خواهد شد که گاهی برطرف کردن آنها بسیار دشوار است. اگر شما نیز جز آن دسته از افرادی هستید که زندگی ماشینی فرصت زندگی را از شما ربوده و تداخل آن با زندگی شخصیتان برایتان ایجاد مشکل کرده است. پس سوال اینجاست…

دسته بندی: 🔺ترجمه و تحقیق » رشته روانشناسی و مشاوره (مقالات_و_تحقیقات)

تعداد مشاهده: 2810 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.docx

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 12

حجم فایل:24 کیلوبایت

 قیمت: 25,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل