مبانی نظری فصل دوم فایل مدل کانو در رضایت مشتری به همراه منابع

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رشته روانشناسی و مشاوره (آموزش_و_پژوهش)

مبانی نظری فصل دوم پایان نامه مدل کانو در رضایت مشتری به همراه منابع

فهرست

مدل کانو

مقدمه

معرفی مدل کانو

2-4-3- ایجاد پرسشنامه کانو

قسمت پنجم: مدل کانو فازی

2-5-1- معرفی مدل فازی

2-5-2- پرسش­نامه کانو فازی

پیشینه تحقیق

مراجع لاتین

دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رشته روانشناسی و مشاوره (آموزش_و_پژوهش)

تعداد مشاهده: 3350 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.docx

فرمت فایل اصلی: word.doc

تعداد صفحات: 21

حجم فایل:75 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل