مبانی نظری فصل دوم فایل قابلیت های بازاریابی به همراه منابع

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رشته روانشناسی و مشاوره (آموزش_و_پژوهش)

مبانی نظری فصل دوم پایان نامه قابلیت های بازاریابی به همراه منابع

فهرست

2-1 مقدمه

2-2 مبانی نظری

2-2-1دیدگاه مبتنی برمنابع (RBV) :

2-2-2 قابلیت­های بازاریابی

2-2-2-1 مقدمه

2-2-2-2 بیان مسأله

2-2-2-3 پیشینه متغیر

2-2-2-4 تحلیل و نتیجه­گیری

منابع فارسی:

دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رشته روانشناسی و مشاوره (آموزش_و_پژوهش)

تعداد مشاهده: 3072 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.docx

فرمت فایل اصلی: word.doc

تعداد صفحات: 38

حجم فایل:62 کیلوبایت

 قیمت: 55,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل