مبانی نظری فصل دوم فایل راهبردهای یادگیری خودتنظیمی به همراه منابع
دسته بندي :
کالاهای دیجیتال »
رشته روانشناسی و مشاوره (آموزش_و_پژوهش)
مبانی نظری فصل دوم پایان نامه راهبردهای یادگیری خودتنظیمی به همراه منابع
فهرست
راهبردهای یادگیری خودتنظیمی
تاریخچه یادگیری خودتنظیمی
مفهوم یادگیری خودتنظیمی:
شکل شماره2-3. الگوی نظریه یادگیری خودتنظیمی پنتریچ و دی گروت(1992)(کجباف،1382).
2-2-2-3. راهبردهای یادگیری:
2-2-2-3-1. طبقه بندی راهبردهای یادگیری
2-2-2-3-1-1. راهبردهای مرور ذهنی:
2-2-2-3-1-2. راهبردهای بسط دهی:
2-2-2-3-1-3. راهبردهای سازماندهی:
2-2-2-3-1-4. راهبردهای نظارت بر درک مطلب:
2-2-2-3-1-5. راهبردهای عاطفی:
2-2-2-4. راهبردهاي يادگيري خودتنظيمی
2-2-2-4-1. راهبردهای شناختی
2-2-2-4-2. راهبردهای فراشناختی
2-2-2-5. رابطه ي يادگيري خودتنظيمی وپيشرفت يادگيري
2-2-2-6. ويژگي هاي يادگيرندگان برخوردار از توانايي خودتنظيمي در يادگيري
2-2-2-7. آگاهی های فراشناختی و سبک های یادگیری
2-3. بررسی پیشینه ی مطالعاتی:
2-3-1. پژوهش های انجام شده پیرامون رابطه بین مؤلفه ها در خارج از کشور
2-3-2. پژوهش های انجام گرفته پیرامون رابطه مؤلفه ها در ایران
منابع فارسی