بررسی ارتباط معلم وشاگرد
دسته بندي :
کالاهای دیجیتال »
رشته علوم تربیتی (آموزش_و_پژوهش)
دید کلی
کلمه ارتباط بیشتر ، در علوم ارتباطات استعمال میشود و مفاهیم گوناگونی نظیر انتقال و انتشار آگاهیها ، اندیشهها ، ایجاد پیوستگی اجتماعی ، اشتراک فکری و همکاری عمومی را در بر میگیرد. ارتباط در فرایند آموزشی شامل تفاهم در سطح دانش ، فرهنگ و ارزشهای حاکم بر دو فردی که باهم ارتباط برقرار میکنند، میشود.
هر قدر جلوه اشتراک بیشتر باشد ، برقراری ارتباط سهلتر و مطلوبتر خواهد بود. همچنینی ارتباط یک جریان است یعنی مجموعهای از اعمال متداومدار که نتیجه خاصی را در پی دارد یا موقعیت جدیدی را بوجود میآورد. در واقع ارتباط عبارت است از وقایع و روابط پویا ، جاری ، مستمر و پیوسته در حال تغییر ، نه رویدادی ثابت.
فرمت فایل : Word ( قابل ویرایش )
تعداد صفحات : 5