پاورپوینت تجارت الکترونیک

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رشته اقتصاد (آموزش_و_پژوهش)

این تعریف از چهار دیدگاه قابل بررسی است:

  • از دیدگاه ارتباطات:
    تجارت الکترونیک رساندن کالا، خدمات، اطلاعات و یا پرداخت پول از طریق شبکه‌های کامپیوتری و یا هر وسیله الکترونیکی دیگر است.
  • از دیدگاه فرآیند تجارت:
    تجارت الکترونیک کاربرد فناوری در فرآیند داد و ستد و تجارت است.
  • از دیدگاه خدمات:
    تجارت الکترونیک وسیله‌ای است که آرمان های مشتریان، شرکت ها و مدیران را جهت رسیدن به کیفیت بهتر، سرعت بیشتر و خدمات بهتر را با هزینه کمتر برآورده می‌کند.
  • از دیدگاه online:
    تجارت الکترونیک قابلیت خرید، فروش، داد و ستد محصولات و اطلاعات از طریق اینترنت و یا هر شبکه online دیگر را فراهم می‌کند. برخی از مردم تجارت را به معنی داد و ستد بین شرکت های تجاری می‌دانند. وقتی از این معنی استفاده شود دامنه تجارت الکترونیک بسیار محدود می‌شود، بنابراین اغلب از واژه کسب و کار الکترونیکی به جای آن استفاده می‌کنند که این تعریف تمام فعالیت های تجاری شامل: خرید و فروش، ارایه خدمات پس از فروش، ارتباط های تجاری بین شرکت ها و ... را در برمی‌گیرد.

 

 فهرست مطالب:

  • مقدمه
  • تجارت الکترونیک
  • تاریخچه تجارت الکترونیک
  • مدل های تجارت الکترونیک
  • مزایای تجارت الکترونیک
    • مزایای تجارات الکترونیک برای کسب و کارها
    • مزایای تجارت الکترونیک برای مصرف‌کنندگان
  • مدلی از تجارت الکترونیکی مناسب در ایران
  • تجارب موفق در تجارت الکترونیک
  • محدودیت های تجارب الکترونیک
  • منابع
دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رشته اقتصاد (آموزش_و_پژوهش)

تعداد مشاهده: 2720 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 47

حجم فایل:994 کیلوبایت

 قیمت: 55,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل