فایل ترجمه شده تبدیل حسابداری تعهدی ، بودجه بندی و پیکر بندی دوباره هویت حسابداری بخش دولتی

دسته بندي : 🔺ترجمه و تحقیق » رشته حسابداری (مقالات_و_تحقیقات)

عنوان انگليسي:

The translation of accrual accounting and budgeting and the reconfiguration of public sector

عنوان فارسي:

حسابداري تعهدي، بودجه بندي و پيكربندي دوباره از هويت هاي حسابداري بخش عمومي

سال: 2010    عنوان سايت منتشركننده مقاله: Elsevier  

عنوان مجله: Critical Perspectives on Accounting

وضعيت ترجمه : خوب (بهتر از متوسط)

تعداد صفحات انگليسي: 15 ضفحه         تعداد صفحات فارسي: 28 صقحه

وضعيت ترجمه: در درون متن منابع جايگذاري شده است. جداول ترجمه نشده.

مقاله انگليسي: كليك كنيد

Abstract

Under the umbrella of New Public Management (NPM) and managerialism, the last three decades have seen a widespread transformation of public sector accounting and budgeting from a cash to an accrual basis. Much of the ensuing research, however, has focused more on technical evaluations of these programmes and less on informing our knowledge of the interaction between such programmes and accountants. As public sector accountants (PSAs) are central entities in such programmes, the purpose of this paper is to focus on the reconfiguration of their identities. Using the theoretical lens of Actor-Network-Theory (ANT) and its concept of translation, this study seeks to explain how PSAs’ identities were transformed through the introduction of Accrual Output-Based Budgeting (AOBB) in two German states. Our analysis shows that the change of accounting regime was not a straightforward one, but rather involved that accountants faced particular challenges responding to several interessement devices that were used to enrol them into the new practices. We link this behaviour to a Weberian facet of the PSAs’ identity, which prevented serious project stagnancy and ‘strategies of total resistance’, but also precluded many accountants from enrolling easily into AOBB, or even developing enthusiasm. The paper suggests that several groups of accountants, rather than one, experienced different challenges in aligning with AOBB and that each assumed their compromises and investments in developing with accrual accounting.

 

چكيده

سه دهه گذشته زیر چتر مدیریت عمومی نوین (NPM) و مدیریت، تحول گسترده ای از حسابداری در بخش عمومی و بودجه از اساس نقدی به تعهدی دیده می شود. با این حال، عمده ای از تحقیقات بعدی، بیشتر در ارزیابی فنی این برنامه ها و کمتر بر اطلاع رسانی در مورد دانش ما از تعامل بین این برنامه ها و حسابداران متمرکز شده است.

همانطور که حسابداران بخش عمومی (PSAs) نهادهای مرکزی در چنین برنامه هایی هستند، هدف این مقاله تمرکز بیشتر بر پیکر بندی دوباره از هویت آنان می باشد. با استفاده از لنز نظری از بازیگر، شبکه، تئوری (ANT) و مفهوم آن از ترجمه، پژوهش حاضر در پی توضیح این است که چگونه PSAs متوجه می شود، از طریق معرفی تعهدی خروجی بر اساس بودجه بندی (AOBB) در دو کشور آلمان تبدیل می شدند.

تجزیه و تحلیل ما نشان می دهد که تغییر رژیم حسابداری یک راه سر راست نبوده است، بلکه حسابداران را با چالش های خاصی در عکس العمل به دستگاه های بهره متعددی که برای ثبت نام آنها در شیوه های جدید مورد استفاده قرار می گرفته است، مواجه می کرده. ما این رفتار را به یک جنبه وبری از PSAs هویت، که مانع رکود جدی پروژه و استراتژیهای مقاومت کل می شوند، بلکه مانع بسیاری از ثبت نام های راحت حسابداران در AOBB، و یا حتی پیشرفت اشتیاق ، لینک می کنیم. این مقاله نشان می دهد که گروههای متعددی از حسابداران، چالش های مختلف در هماهنگی با AOBB را تجربه کرده اند و اینکه هر کدام مصلحت و سرمایه گذاری ها را در توسعه با حسابداری تعهدی فرض کرده اند.

کلمات کلیدی:مدیریت عمومی جدید ، بخش عمومی ، هویت ، حسابداری تعهدی و بودجه ، بازیگر، شبکه، تئوری

  1. مقدمه

” حسابداری نقدی ما بر می گردد به اصول سازمانی دولت پروس. […] که سفارشی برای بخش دولتی ساخته شده بود
و برای قرن ها کار کرد. این یک الگوی موفق در بخش عمومی است. […]همانطور که Beamte [به عنوان مثال آلمان برای خدمتکاران دولت] همه ما سوگند یاد کرده ایم که برای کشورمان خدمت کنیم و به عدالت و قانون احترام بگذاریم. بنابراین ما از سیستم جدید پشتیبانی می کنیم. […] [با این حال]، شک و تردید خاصی در میان من و همکاران من
وجود دارد.” (PSA-5)

افکار فوق در مصاحبه با PSA بیان شد که با AOBB1 برای چندین سال کار می کرد و آنها نشان دادند که بازتاب
در سنت شغلی آنان، کار آنها را برای پذیرش کامل سخت می کند. با توجه به چشم انداز فردی PSAs، ما در متون، به AOBB که نشان دهنده یک بحث جنجالی است کمک می کنیم.

چندین نویسنده استدلال کرده اند که سابقه پیاده سازی AOBB از انتظارات عقب مانده است (به عنوان مثال Lapskey، ۲۰۰۹)، و دیگران، مانند کارلین (۲۰۰۵) و گروت و بودینگ (۲۰۰۸)، بحث های فنی در مورد جوانب مثبت و منفی از AOBB در مقایسه با حسابداری مبتنی بر پول نقد و بودجه بندی را افزایش داده است.

lapsly و Pallot (2000)، مانند Caccia و Steccolini  (۲۰۰۶)هورتون (۲۰۰۶)، و گاتری (۱۹۹۸)، دلایل اساسی برای اصلاحات و نکات برای تاثیر محدود از اصلاحات را در عمل مورد سئوال قرار دادند. با این حال، چگونه اصلاحات چالشی برای PSAs ها شده است زیاد مورد بررسی قرار نگرفته، و نه به اندازه کافی قابل درک است. با توجه به کمبود تحقیقات قبلی، ما به دنبال یک دیدگاه بازیگر محور به منظور افزایش دانش مان از تعامل بین AOBB و PSAs هستیم و به دنبال کشف الگوهای هویت مشترک در میان کارکنان حسابداری.

برای این منظور، ما از کار ترجمه  Callon (1986)در جامعه شناسی ترجمه کار تجزیه و تحلیل معرفی AOBB در دو دولت آلمان، که به ما اجازه می دهد تا به بررسی اثر حسابداری جدید و بودجه بندی ایده ها در هویت حسابداران بپردازیم، کمک می گیریم.

تاکید خاصی بر تمرین حسابداران و چگونه اختصاص هویت آنان داریم- گاهی اوقات بسیار مسئله ساز – از طریق
نقطه عبور اجباری (OPP) AOBB همانطور که اجرا شده بود. یافته های ما از دو دولت نشان می دهد که PSAs    یک نهاد نیست که همگن با اصلاحات واکنش نشان دهد ، بلکه بجای آن از چهار گروه مختلف که با توجه به واکنش های آنها نسبت به AOBB متفاوت اند تشکیل شده است. ما بعدأ نشان خواهیم داد که این گروه ها دارای ویژگی های مختلف هستند و اینکه سن و تجربه عملی آنها با AOBB شرایط پیکر بندی دوباره از هویت آنان می باشد.

2. هویت و اصلاحات حسابداری بخش عمومی

3. روش پژوهش

تحقیقات به بررسی جنبه های اصلاحات AOBB برای چند دهه در جریان بوده است، و بسیاری از نشریات صرفا به خلاصه این گفتمان ( مثال Broadbent و گاتری، 2008) اختصاص داده شده اند. تحقیقات تجربی به بررسی عواملی که باعث تسهیل و یا مانع معرفی AOBB می شود (به عنوان مثال Anessi-Pessina و Steccolini، 2007) و تجزیه و تحلیل درجه ای که در آن  انتظارات از اثرات آن تا کنون در عمل محقق شده اند (به عنوان مثال گروت و بودینگ، 2008؛ Kober و همکاران ، 2010) می پردازد. برخی از مطالعات یافته اند که مزیتهای معرفی AOBB نسبتأ برای کارکنان تحت تاثیر آن مشخص اند و اینکه اطلاعات جدید نه استفاده و نه مورد عمل واقع می شوند (به عنوان مثال Connolly و Hyndman، 2006؛ جونز و Puglisi، 1997). مطالعات دیگر استدلال می کنند که سودمندی روش حسابداری تعهدی وابسته به گروه های کاربری و نقش آنهاست (به عنوان مثال Kober و همکاران 2010،، پالسون، 2006). در حالی که بسیاری از این متون با دقت به دلیل چنین رخ دادهایی اشاره نمی کنند، بعدأ کشف می شود که اصلاحات مستلزم جنبه های منفی مختلف، از جمله کار شدید و هزینه های عظیم است (Ezzamel و همکاران، 2013؛ کانلی و Hyndman، 2006). این نحو مطالعات که نشان می دهد پیاده سازی تکنیک های حسابداری تعهدی اغلب مشکل هستند (به عنوان مثال کارلین و گاتری، 2003، گوتری، 1998). و اینکه اثرات پیش بینی اصلاحات تنها در بخشی تحقق می یابد نه در همه (Ezzamel و همکاران، 2013 ، کانلی و Hyndman، 2006؛ Mellett، 1997، 2002).

به طور کلی، در کشورهای فدرال آلمان (لا ¨ nder)، معرفی AOBB هنوز در مراحل ابتدایی است. با این حال، همانطور که برخی از ایالت ها اصلاح را بیش از یک دهه پیش آغاز نموده اند، AOBB از قبل بر ساختارهای سازمانی نفوذ نسبتا خوبی داشته است.

4. پیکربندی مجدد هویت PSA در طول ترجمه AOBB

در این بخش، مواد تجربی جمع آوری شده و ساخته شده مطابق با Callon (1986) فاز تداخلی دارند از مسئله سازی، سودمندی، ثبت نام، و انسجام که در بالا ذکر شد، معرفی شده است.

ما بر پروژه های پیاده سازی AOBB برای هر دو دولت با هم گزارش دادیم و تاکید بر تفاوت ها و شباهت های بین آنها داشتیم. ما با یک طرح کلی از عناصر مهم و مؤثر بر هویت PSAs ، قبل از اصلاحات شروع کردیم.

4.1. وضعیت قبل از معرفی AOBB

برای درک اثرات ترجمه های AOBB در هویت مصاحبه شوندگان ما، ما بر این واقعیت توجه داشتیم که در آلمان، بخش دولتی گفته می شود در حال حرکت از وبری به آرمان های بوروکراسی نئو وبری است (egPollitt و Bouckaert، 2011).

یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه آلمان، نوع خاص استخدام در بخش دولتی است (Beamte)، که یک رابطه زندگی طولانی بین دولت و کارمندان و همچنین حفاظت از موقعیت را فراهم می کند. نتیجه تجسم ارزش های Beamtenethos از جمله بی طرفی، خنثی بودن و یک حس قوی از وظیفه می شود.

4.2. مسئله دار و جالب

وقتی به مقایسه ارتباطات پروژه به عنوان عنصر مرکزی مسئله در هامبورگ و هسه می پردازیم، رویکردهای بسیار متفاوتی قابل مشاهده است. در هسه، ارتباطات پروژه تاکید دارند که اصلاحات یک تغییر واقعی برای سازمان بود، که لزوما با مقاومت روبرو شد، به ویژه توسط PSAs '' ناکارآمد'' :

گروه پروژه مرکزی هسه مسئله سازی AOBB را با بی اعتبار کردن حسابداری مبتنی بر پول نقد و بودجه و با قرار دادن آن به عنوان'' بودجه قدیمی'' تعریف می شود. این برای مثال در نامه ای از رئیس معاونت دولت به کارمندان دولت (Hessisches Ministerium DER Finanzen، 2003) مشهود است.

4.3. ثبت نام و تحرک

در حالی که ترجمه AOBB به طور کلی در هر دو حالت مشکل ساز بود، PSAs با چالش های بیشتری در هسه مواجه        شد.. با توجه به مصاحبه شوندگانی که ملاقات نمودیم، ترکیبی از یک مفهوم AOBB بسیار پیچیده و مدیریت پروژه سفت و سخت به سرخوردگی بیشتر و تحریک برای PSAs منجر شده است.

به عنوان مثال، در ابتدا در هسه برای هر سازمان اصلی استفاده از امتیاز متوازن و نیز ارائه واریانس دقیق تجزیه و تحلیل به طور مکرر واجب بود. دو نقل قول نشان می دهد که این گزارش دوم تولید مقدار زیادی از کار اضافی برای PSAs ایجاد کرده است، در حالی که تصور غالب این بود که مدیریت از این اسناد استفاده نمی کند.

5. بحث و گفتگو

هدف این مقاله مطالعه دوباره هویت PSAs بر اساس ترجمه AOBB در دو دولت آلمان است. به طور خلاصه، موارد هسه و هامبورگ نشان داده است که هیچ یک از دو مورد از اجرای AOBB هموار نبوده اند و این که هر دو فرایند تغییر، چالش بزرگی برای اشخاص درگیر ایجاد می کند، که آینه متون از دیگر زمینه ها است (egTer Bogt، 2008for هلند).

6. نتیجه گیری

هدف این مطالعه روشن کردن دلایل نتایج متفاوت و غیر منتظره از اصلاحات حسابداری در بخش عمومی با توجه به مجموعه ای از متون موجود و دیدگاه های عمدتا فنی که دارد در تصویب مشکل سازی این نواقص است.

دسته بندی: 🔺ترجمه و تحقیق » رشته حسابداری (مقالات_و_تحقیقات)

تعداد مشاهده: 8874 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 28

حجم فایل:1,472 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل