فایل نمایشگاه، فروشگاه ومرکز خدماتی ایران خودرو
دسته بندي :
کالاهای دیجیتال »
رشته معماری (آموزش_و_پژوهش)
هدف از تدوین این ضوابط، تعیین حداقل سطح کمی و کیفی فضا، تجهیزات، نیروی انسانی و ضوابط حاکم بر عملکرد شرکتهای خدمات پس از فروش خودرو، نمایندگی رسمی، تعمیرگاههای مجاز و عاملیتهای مجاز آنان جهت ارائه خدمات پس از فروش مناسب می باشد تا رضایت مشتریان را در این بخش به نحو مطلوب تامین نماید.
فهرست مطالب
مقدمه
فصل اول :آشنایی با تاریخچه و علل بوجود آمدن
فصل دوم: تعاریف،دسته بندی و ریشه ها
فصل سوم: شناخت ابعاد فضایی
فصل چهارم: بررسی نمونه ها
فصل پنجم: عکس از محیط و محل
فصل ششم: شناخت بستر طرح
فصل هفتم: طراحی
فصل هشتم: طراحی های اولیه
فصل نهم: عکس های نهایی
فصل دهم: نقشه های نهایی