دانلود فایل بررسی کاربرد رايانه در ايجاد و رشد خلاقيت
دسته بندي :
کالاهای دیجیتال »
رشته علوم تربیتی (آموزش_و_پژوهش)
این پایان نامه در قالب فرمت word قابل ویرایش ، آماده پرینت و ارائه به عنوان پروژه پایانی میباشد
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
فصل اول : کليات
ـ موضوع
ـ سؤال ﺗﺤﻘﻴق
ـ فرﺿﻴﻪ های ﺗﺤﻘﻴق
ـ روش ﺗﺤﻘﻴق
ـ هدف ﺗﺤﻘﻴق
ـ ضرورت و اﻫﻤﻴﺖ ﺗﺤﻘﻴق
ـ مفاﻫﻴﻢ کلی
فصل دوم : مبانی نظری ﺗﺤﻘﻴق
ـ نتاﻳﺞ ﭘﮋﻭﻫﺶ های مربوط به روش آموزش به کمک راﻳﺎﻧﻪ
ـ برخی از نتايج تحقيق بين المللی توسعه ICT در آموزش و پرورش
ـ استراتژی آموزش الکترونيکی در کشورهای اروپايی
ـ مفهوم خلاﻗﻴﺖ از دﻳﺪﮔﺎه صاحبنظران
ـ رابطه خلاﻗﻴﺖ ، هوش و پيشرفت تحصيلی
ـ رابطه خلاقيت و نبوغ با بيماريهای روانی
ـ خلاقيت در سطح اجتماعی
ـ دانش
فصل سوم : مزايا و محدوديت های سيستم های رايانه
ـ رايانه ماشين دلهره آور
ـ محدوديت های رايانه
ـ آموزش برنامه ای
ـ انواع برنامه های آموزش برنامه ای
ـ نتايج پژوهش های مربوط به روش آموزش برنامه ای
ـ ماشين آموزشی
ـ آموزش به کمک رايانه
ـ مزايای آموزش رايانه ای
ـ زمينه های تسهيل کننده توسعه ICT در آموزش و پرورش
ـ يادگيری راهی به سوی پرکردن شکاف ديجيتالی
فصل چهارم : داده های آماری
ـ ابزار جمع آوری
ـ روش جمع آوری اطلاعات
ـ يافته های تحقيق
ـ تجزيه و تحليل يافته ها و تتيجه گيری
فصل پنجم : اراﺋﻪ پيشنهادها و راهکارها
ـ فيلتر کردن راهی برای ايجاد محيط سالم در اينترنت
ـ اثر بخش کردن استفاده از فناوری اطلاعات و اينترنت
ـ راهکارهای گسترش کارآمد و بهينه فناوری اطلاعات در آموزش و پرورش
ـ آموزش الکترونيکی برای معلمان
ـ ديدگاه آرمانی
ـ توصيه ها
ـ موانع و مشکلات اصلی در اجرای برنامه آموزش رايانه ای
ـ شرايط اجرايی
٭ پرسشنامه
٭ منابع