پاورپوینت سیاستهای تبلیغاتی در صنایع مواد غذایی ایران
دسته بندي :
کالاهای دیجیتال »
رشته تغذیه (آموزش_و_پژوهش)
این فایل در قالب فرمت Power Point قابل ویرایش ، آماده پرینت و ارائه به عنوان پروژه پایانی میباشد
انسان امروز ، زیر بمباران شدیدی از تبلیغات
زندگی می کند . تعداد آگیههای تلویزیونی که فرد در زندگی می بیند به حدی زیاد است
که باور آن حتی برای خودمان که زیر فشار چنین حجم غریبی هستیم مشکل است .
یک میلیون آگهی در مدت حیات یک فرد ایرانی به
قدری زیاد است که بدون شک تاثیری عمیق به درون فرد و ارتباط او با افراد دیگر می
گذارد .