فایل بررسی و شناسایی کامل مشکلات شناسایی دقیق نیازهای مشتری وآنالیزکامل محصول نهایی

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رشته اقتصاد (آموزش_و_پژوهش)

نام توليد : غرفه هاي نمايشگاهي كه به تبادل اطلاعات و تكنولوژي مي پردازند و نه صرفا نمايش محصولي خاص.

مكان استفاده : نمايشگاهها كه در اين پرئژه محدود به نمايشگاه بين المللي تهران مي باشد.

طرح مشكل:

1)       نداشتن قابليت استفاده مجدد.

2)        انبارداري.

3)        طريقه حمل ونقل.

4)       نداشتن هارموني مناسب.

5)       مشكل اتصال قطعات مختلف.

6)       مشكل بودن هماهنگي سيستم روشنايي با سازه هاي فضايي غرفه.

7) زمان زيادي كه صرف اجرا و همچنين تخريب مي شود.

8) عدم تاثير بر محصولات نمايشي يا تبليغي.

 

وضعيت اوليه                                       

همانطور كه عنوان شد نمونه هاي موجود غرفه ها دونوع هستند : غرفه هاي پيش ساخته وخودساز.                       

در غرفه هاي پيش ساخته بيشتر از پيچ ومهره استفاده مي شود و مي توان  آنها را مجددا باز و بسته كرد .در اين غرفه ها ورقه هاي كف اجاره داده مي شود وبعضي بعداز استفاده آنها را آب كرده ومجددا مي سازند در اين نوع غرفه ها طراح براي طرح زدن از محدوديت هاي خاصي برخوردار است و تنها مي تواند در محدوده يكسري متريال و فرمهاي خاص در طرح خود استفاده كند.

در غرفه هاي خود ساز طرح ها از تنوع بيشتري برخوردار 
دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رشته اقتصاد (آموزش_و_پژوهش)

تعداد مشاهده: 4340 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: word

تعداد صفحات: 126

حجم فایل:2,494 کیلوبایت

 قیمت: 65,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل