طرح توجیهی پرورش گل وگياه زينتي
دسته بندي :
پروژه های کارآفرینی »
پروژه های طرح توجیهی کشاورزی و دامپروری
فهرست عناوین پرورش گل و گياه زينتي
فهرست
شماره صفحه
پيشگفتار ............................................................................. 1
مقدمه .......................................................................................... 2
فصل
اول : کلیات
الف : تعاریف مفاهیم و
اصطلاحات.................................... 4
ب: تعریف و تشریح موضوع تحقیق........................................ 13
ج : اهداف پروژه........................................................................ 14
فصل دوم : جمع آوری مقدماتی اطلاعات ( پیشینه طرح )
تاريخچه تولید و پرورش گل و گياه در ايران ................ 18
فصل سوم : برنامه
عملیاتی
الف :
تهیه و تبدیل مواد اولیه .......................................... 20
ب : خدمات شرکت ......................................................... 27
ج : روشهای بازار یابی و تبلیغات ................................... 27
فصل چهارم : نیروی انسانی
كروكي
كارگاه .......................................................... 29
چارت
تشكيلاتي ...................................................................... 30
فصل
پنجم : منابع مالی
الف : ضوابط جواز تاسيس و گذفتن مجوز ................................. 32
ب : توجيه اقتصادي طرح : ............................................ 37
فهرست منابع ................................................................ 52
پیشگفتار
کار آفرینی زمینه های لازم را برای یافتن فرصتها در
بازار کار وتولید برای توانایی
فردی مورد بررسی قرار می دهد و مجموعه دانش و مهارتهایی را که برای ورود به
بازار کار مورد نیاز است و همچنین راهبردهای لازم را برای موفقیت در کسب و کار
ارائه می نماید تا پس ازفراغت ازتحصیل چنانچه
تمایل داشته باشی به جای استخدام و
کار برای دیگران در حد توان مالی و تخصصی به تنهایی یا به کمک دوستان و نزدیکان
نسبت به راه اندازی و اداره یک واحد کوچک صنعتی،کشاورزی،خدماتی ویا هنری برای کسب
وکارتولیدی اقدام نمایی.سرعت روند تحولات فن اوری واقتصادی درجهان به گونه ای است
که حتی راه اندازی و اداره واحدهای تولیدی وخدماتی کوچک نیز نیازمند اطلاعات و
دانش است که در این مجموعه سعی شده است این گونه اطلاعات در حد امکان و
ضرورت ارائه شود.روحیه و تفکر کار افرینی هم در واحد های بزرگ تولیدی و خدماتی و
هم درواحد های کوچک کاربرد فراوان دارد و می تواند خلا قیتها ، نواوریها و
موفقیتهای زیادی را به دنبال داشته باشد اما جایگاه اصلی توسعه تفکر کار آفرینی در
واحد های کوچک تولیدی و یا خدماتی است.