خودتنظیمی

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رشته روانشناسی و مشاوره (آموزش_و_پژوهش)
عنوان: پژوهش خودتنظیمی
قالب: Word
تعداد صفحات: 87
شرح مختصر: خودتنظیمی، پیامدهای ارزشمندی در فرآیند یادگیری، آموزش و حتی موفقیت زندگی دارد و یکی از مفاهیم مطرح در تعلیم و تربیت معاصر است. چهارچوب اصلی نظریه یادگیری خودتنظیمی ‌بر این اساس استوار است که افراد چگونه از نظر باورهای فراشناختی، انگیزشی و رفتاری، یادگیری خود را سازمان‌دهی می‌کنند. یادگیری خودتنظیمی ‌به معنای ظرفیت فرد برای تعدیل رفتار متناسب با شرایط و تغییرات محیط بیرونی و درونی است و شامل توانایی فرد در سازمان‌دهی و خودمدیریتی رفتارهایش جهت رسیدن به اهداف گوناگون یادگیری است و از دو مولفه راهبردهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری تشکیل شده است.
فهرست:
مقدمه
تحقیقات
یادگیری دانشگاهی
مراحل برنامه‌‌ریزی شخصی
استراتژی تنظیم برنامه‌های شخصی
دروس فردی
درس: تنظیم اهداف کوتاه و طولانی مدت
درس: پیگیری شخصی
درس: مدیریت زمان و سازماندهی
درس: روش‌های مطالعه و یادگیری
درس: روش‌های آزمونسازی
درس: توسعه طرح کلی خود
رابطه‌ی باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی
الگوی پیشرفت مهارت برنامه‌‌ریزی
تئوری vygotsky دربارۀ بازی روانی اجتماعی
موقعیت تصویرسازی
نقش‌ها
بازی اجتماعی و روانی و زبان برنامه‌‌ ریزی شخصی
مقیاس های بازی و تنظیم و برنامه ریزی و شخصی
کد گذاری بازی‌های اجتماعی و روانی
مقیاس Smilansky که برای ارزیابی بازی اجتماعی نمایشی به کار می‌رود
برنامه‌‌ریزی شخصی
ابعاد یادگیری خودگردان
نظریه‌های خودتنظیمی
الگوهاي يادگيري خودگردان
الگوي پنتريچ
یادگیری خود‌گردان و آموزش الکترونیکی
جمع‌بندی
منابع
دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رشته روانشناسی و مشاوره (آموزش_و_پژوهش)

تعداد مشاهده: 4496 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 87

حجم فایل:666 کیلوبایت

 قیمت: 55,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل